*ASSALAMUALAIKUM~ WELCOME TO OUR BLOG.. *THIS BLOG BELONG TO MUHAMAD FAEDZ BIN MOHD ARIS & SITI NABILAH WAHEEDA BT MOHAMMED. *14FEB2011.*ENJOY READING +SMILE ALWAYS~ *TQ, MENJENGOK..

assalamualaikum

08 July 2012

~AKU GEMBIRA BERSAMA MU~

~ ASSALAMUALAIKM ~
ok hellow my dear...SITI NABILAH WAHEEDA BT MOHAMED..
ni adalah first try bwat blog stelah hidup 19 tahun br la dapat en bwat ni..(agak excited).. HAHA =D
knapa saya bwat blog ni..??
jawapan : saya nak kongsikn kehidupan kami as a couple kat korang dan nk buktikn kat awak(bella) , saya mampu bwat blog..hehehe ~
ape yang nk dceritakan..??
jawapan : ok ape yg nk dceritakan ialah nk cerita + gambar2 kite orang sejak firstime jmpe hingga skang ni..so enjoy yawww =) ~
CERITA PON BERMULA ~
aku kenal seorang perempuan ni sebenarnye kat muka buka(facebook)..ramai yang tnye dr mana knai sedangkn tempat duduk berlainan and x de kena mengena dr smue segi..
pada mulanye aku add la dye ni sbb aku tgk pic dye kat FB molek2 belako..
ingatkn dye x app la en tp dye app la jgak satu hari uhhh...
so br jew knai sehari dua tp borak da macam knai dr kecik lagi..
mne x nye penuh FB aku dgn dye..contohnye : kat chat dye la orang nye,,kat wall dye jgak orangnye,,kat pic2 aku dye jgak,,,x ckop dgn itu tambah pula dgn kat inbox..perghh mmg gila la en..haha
so kawan punya kawan seperti biasa..aku ade nom dye and dye ade nom aku...even br knai dan br jadi kawan tp hati ku sudah berpaut dgn sikapnye yg sedemikian ~
aku ske dye byk sbb antarnye :
~dye happening sgt time ckp
~dye jenis x kesah ape pon aslkn dye gembira
~kepala otak dye pon sangat sama dgn kepala otak aku (dua2 otak kat luar)..haha =D
~latar belakang family dye yang baik
DAN BAYAK LAGI LA EN
jadi, sampai la satu hari dmana tgh men text2 kat phone,terniat nk minx couple..
mmg korang pelikkn snang btoi..
mmg benar tp hati ini telah meyakinkn aku utk minx copple ni
dye scakap kat aku lau nk btoi2 couple minx depan2 la enn..
perghh mmg malu kot tp xpe aku try gak melalui phone ni and alhamdulillah dye terima
tariknye  14/2/2011
nak tau perkembangan seterusnye..??mari kita bercerita melalui setiap gambar dbawah. ayukk ^__^
ok pic adlah date pertama kiteorang dmana aku dan si dye bertemu pabila untuk menyambut birthday fida bersama sedara dye encah..time ni mmg malu gila kott coz slalu borak kat fb tp..
yang kali depan2 so mmg agak terkaku ...kelakar =D..
pape pon pic ni sweet bg aku..hehehe
pic ni lak date aku dan dye kali kedua kat i-city s.alam..lau nmpk rambut aku en mcm rosak en..ni la akibat aku pi sini dgn naik basikal jew kot auw..
act dye pi dulu dgn abang dye ayyeh,kak nabila(awek ayyeh ) and abang king iaitu sedar dye..so aku baru jew balik dr mkn malam dgn family dalam pkol 10 malam then dye ajak aku pi sini..so aku dgn lantas bawak bag la en berisi baju so before sampai kat sini singgah bustop tukar baju..kehkeh..hebat x br dua kali jmpe tp da bawak jmpe abang dye..haha
pic ni lak kali ketiga date aku dan dye bersama member dye umy..thanx umy temankn kiteorang..so kat i-city lagi oic kat atas uh dye nk sgt bear besar..
so aku pon hadiahkn la bear oink ni yg dberi nama BAMBAM..comel en..??hehe
terima kasih sangat kat awak sbb sanggup datang dari gombak ke sini dgn nek train sahaja..sayang awak <3 ~
PIC2 KAT BAWAH NI TENGOKLAH PERKEMBANGAN CINTA KAMI DR SATU DATE KE SATU DATE.. =) ENJOY
finally jmpe dye gak even satu malam dmana abang pertama aku kahwin setelah 4 bulan aku dan dye x jmpe...
yes yes yes.. !!! ~ happy sangat dapat berangan jadi ratu sehari kjap..haha
ske sangat pic ni coz just candid jew....i love you bella =)
first baju couple kite orang..kat KLCC..dye yang pilihkn baju ni <3 <3 <3..ngee~
pic ni aku pernah pertandingkn dalam satu contest lomo..even byk lagi pic ley send tp ini jgak pilihan aku..dye la model aku ~ =)(tp kalah)..haha
baju ni aku bagi kat dye sbb ade nama aku kat blakang uh ...
so dye ley la pkai bila rindu aku en~ weeee
banyak lagi act pic tp ni yg terakhir stakat ni..akhirnye batal love dye dapat gak ..dah lama dye nk act..nah i give 2 you okay darling <3
alhamdulillah dapat gak aku bwat blog ini untuk kita awak...kita harap awak baca la even x seberapa en tp insyallah niat dhati ikhlas....
khas untuk awak bella..lopp you so much honey..hope our relationship will be forever and ever,,,amin ~
see ya... =))))

No comments:

Post a Comment